Creare Marketplace
Crează marketplace-ul la care visezi
Ești impresionat de succesul pe care îl au anumite marketplace-uri și ai găsit o nișă în care ar fi o oportunitaete? Crează propria ta platformă în care să aduci împreună furnizorul și cumpărătorul.
Upper biz - Creare Marketplace
Sună interesantă ideea unui marketplace?
Ce este un Marketplace
Un marketplace este o platformă pe care furnizorii își prezintă produsele sau serviciile iar clienții pot avea acces la acestea. Practic, aceasta intermediază tranzacții și se asigură de buna desfășurare al întregului proces. Platforma poate cuprinde prețuri comparative sau reviews pentru ca totul să fie cât mai transparent pentru client, iar platforma câștigă prin diferite tehnici de monetizare.
Este un marketplace eficient?
Beneficiile aduse de un Marketplace
Principalul beneficiu adus de către un marketplace este multitudinea de modalități prin care se poate face monetizare. De la pachete premium de promovare, la comisioane din vanzări sau abonamente, toate fac ca acest proiect să fie unul profitabil. Este de asemenea o creștere în rândul marketplace-urilor, lumea preferând să aibă o gamă mai largă de produse sau servicii de la mai mulți furnizori, fără a fi limitați la unul singur.
Iată câteva beneficii aduse de un marketplace:
- Acces la un volum mare de clienți
- Costuri reduse pentru furnizori
- Oportunități de marketing pentru furnizori
- Evaluarea clienților
- Creșterea notorietății brandului
Fă pasul cel mare și crează propriul marketplace
În ce consta crearea unui Marketplace
Înainte de a începe crearea markeplace-ului, trebuie început cu o analiză de piață foarte în detaliu pentru a cunoaște piața, grupul țintă și avatarul de client. Pe baza acestor informații v-om începe modelarea marketpace-ului și v-om stabili înpreună funcționalitățile de care ar avea nevoie. Cu o bună strategie de promovare, această platformă ar putea aduce mari beneficii atât pentru furnizori, clienți cât și pentru tine.
- Analiza nevoilor și scopul marketplace-ului
- Stabilirea concretă a paginilor
- Determinarea întregului workflow
- Crearea design-ului și al funcționalităților
- Adăugarea contentului cu cuvintele cheie rezultate din research
- Optimizarea tehnică SEO
- Indexarea paginilor prin crearea contului de Google Search Console
- Creare contului de Google Analytics pentru analizarea performanței
- Publicarea live
- Mentenanța și adăugarea de content adițional