Sistem CRM

Sistem CRM

Gestiunea eficientă a companiei?

Ce este un Sistem CRM

Trecerea de la o gestiune a activității cu clienții ținută într-o agendă, la o platformă ușor de utilizat care îți aduce claritate, are un impact considerabil în performanța companiei.

CRM este o prescurtare pentru Customer Relationship Management și se referă la o strategie de afaceri, sau la un set de tehnologii și instrumente software care te ajută să gestionezi relațiile cu clienții. Un sistem CRM are ca scop gestiunea informțiilor precum istoricul achizițiilor, probleme întâmpinate sau preferințe și obiceiuri de cumpărare. Acesta poate colecta o varietate de informații din diverse surse, înglobând într-o bază de date unică, pentru ca toți membrii echipei să aibă acces la același informații.

CRM
CRM

Gestiunea activității cu clienții este din ce în ce mai grea?

Beneficiile aduse se un CRM personalizat

Acum este momentul să faci trecerea de la gestiune haotică a activității cu clienții la o variantă digitală, care îți economisește timp și reduce erorile precum omiterea de informații. Principalul beneficiu pe care în aduce un CRM personalizat este dezvoltarea acestuia pliată exact pe procesele companiei, care face ca acesta să ajute la gestionarea activităților specifice pe care societatea le desfășoară.

Iată câteva dintre beneficiile aduse de un sistem CRM personalizat:

Creșterea vânzărilor prin îmbunătățirea campaniilor, având date despre comportanentul clienților
Optimizarea proceselor interne
Analizarea datelor și raportarea
Reducerea costurilor prin automatizarea proceselor
Îmbunătățirea relațiilor cu clienții

Ai vrea un CRM pliat pe nevoile tale?

În ce constă crearea unui CRM

Noi credem în colaborarea de aproape cu clienții noștrii, în cunoașterea pe larg al activității acestora, astfel încât să putem veni cu soluții de optimizare a proceselor. Din acest motiv, v-om fi alături de tine de la etapa de constatare a proceselor, de identificare a proceselor repetitive și stabilirea soluțiilor de automatizare, până la training-ul făcut angajaților pentru ca adaptarea să fie cât mai ușoară.

Crearea unui sistem CRM constă în:

Analizarea situației actuale
Determinarea work flow-ului cu toate procesele ce țin de clienți
Identificarea proceselor repetitive
Propunerea modalităților de optimizare în cadrul CRM-ului
Întocmirea documentației în cel mai mic detaliu cu funcționalitățile platformei
Dezvoltarea funcționalitățidor pe baza documentației și al anazilei nevoilor
Testarea și ajustarea detaliilor de final
Publicarea live
Training pentru angajați alături de predarea ghidului de utilizare
Mentenanța și adăugarea de noi funcționalități adiționale
Leumob

Urmărește-ne pe social media

Servicii digitale de care afacerea ta are nevoie

Telefon

0732 836 377

Cluj-Napoca

România

Email

tomi.ionel@upperbiz.ro