Sistem CRM

Customer relationship management (CRM)

Trecerea de la o gestiune a activității cu clienții ținută într-o agendă, la o platformă ușor de utilizat care îți aduce claritate, are un impact considerabil în performanța companiei.

Sistem CRM
Sistem CRM
Gestiunea eficientă a companiei

Ce este un CRM

CRM este o prescurtare pentru Customer Relationship Management și se referă la o strategie de afaceri, sau la un set de tehnologii și instrumente software care te ajută să gestionezi relațiile cu clienții. Un sistem CRM are ca scop gestiunea informțiilor precum istoricul achizițiilor, probleme întâmpinate sau preferințe și obiceiuri de cumpărare. Acesta poate colecta o varietate de informații din diverse surse, înglobând într-o bază de date unică, pentru ca toți membrii echipei să aibă acces la același informații.
Gestiunea activității cu clienții este din ce în ce mai grea?

Beneficiile aduse se un CRM personalizat

Acum este momentul să faci trecerea de la gestiune haotică a activității cu clienții la o variantă digitală, care îți economisește timp și reduce erorile precum omiterea de informații. Principalul beneficiu pe care în aduce un CRM personalizat este dezvoltarea acestuia pliată exact pe procesele companiei, care face ca acesta să ajute la gestionarea activităților specifice pe care societatea le desfășoară.

Iată câteva dintre beneficiile aduse de un sistem CRM personalizat:

Software development
Software development
Ai vrea un CRM pliat pe nevoile tale?

În ce consta crearea unui CRM

Noi credem în colaborarea de aproape cu clienții noștrii, în cunoașterea pe larg al activității acestora, astfel încât să putem veni cu soluții de optimizare a proceselor. Din acest motiv, v-om fi alături de tine de la etapa de constatare a proceselor, de identificare a proceselor repetitive și stabilirea soluțiilor de automatizare, până la training-ul făcut angajaților pentru ca adaptarea să fie cât mai ușoară.

Crearea unui sistem CRM constă în: